Avariile apărute pe rețea de transport a agentului termic, la un click distanță! Vezi aici cum funcționează aplicația

Orice avarie va fi semnalată în timp real! Serviciul Public de Termoficare a lansat, pe portalul propriu, o aplicaţie online prin care va posta pe o hartă a oraşului toate defecţiunile cu timpul de remediere. Așa că, începând cu iarna 2018-2019, severinenii nu mai trebuie să sune în dispecerat, unde dispecerul, dacă are multe avarii, nu poate răspunde în timp scurt, ci intră pe site şi caută pe hartă după zonă, adresă sau punct termic, cum îi este mai uşor. Acolo vede automat dacă există un deranjament, când a apărut şi  totodată, timpul estimat pentru remedierea lui.

”Pentru a eficientiza comunicarea cu Serviciul Public de Alimentare cu Energie Termică, am lansat o platformă prin care puteți verifica avariile active direct pe hartă, timpul de rezolvare, puteți formula sesizări și desigur, puteți verifica informații din cadrul serviciului” a precizat Marius Screciu, primarul municipiului Drobeta Turnu Severin.

Măsura va detensiona mult relaţia dintre consumatorul şi furnizorul de energie termică. Odată informat, omul nu va mai merge revoltat la asociaţie sau la Termoficare ca să întrebe din ce cauză nu are căldură.

Un avantaj suplimentar îl constituie faptul că severinenii nici măcar nu trebuie să ştie punctul de termoficare de care aparţine pentru a putea afla cauzele întreruperii serviciilor, fiindcă avariile sunt marcate direct pe o hartă digitalizată a oraşului.

Aplicația se poate accesa direct de pe site-ul SPAET, https:spaetdrobeta.ro.

Voica Briceag

4,574 total views, 1 views today


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.