Primăria Svinița scoate la concurs un post de Manager Financiar pentru proiectul ”Păstrătorii Tradiției”, RORS32

PRIMĂRIA COMUNEI SVINIȚA organizează în data de 30.05.2018, ora 14:00, la sediul din comuna Svinița, str. 2, nr. 26, jud. Mehedinți, concurs pentru ocuparea următoarelor posturi, conform prevederilor proiectului ,,Păstrătorii Tradiției – “Keepers of Tradition„, din comuna Svinița, cod proiect RORS-32, proiect finanțat prin Programul Interreg- IPA CBC Romania – Serbia.

–    1 post vacant de manager financiar – 1/2 norma, 4 ore/zi, timp de 6 luni.

Înscrierea candidaților se face la sediul Primăriei Comunei Svinița, la secretariat, până cel târziu, în data de 25.05.2018, orele 12:00.

Condițiile de participare la concursul pentru postul de manager financiar, se publică în cel putin 1 ziar și se afișează la sediul Primăriei Comunei Svinița.

Informatii suplimentare privind Proiectul, ,,Păstrătorii Traditiei – “Keepers of Tradition„, din comuna Svinița, project finanțat prin Programul INTERREG -IPA CBC Romania – Serbia, responsabilitățile și fișele de post, se obțin la sediul Primăriei Comunei Svinița, jud. Mehedinți.

Adresa și Datele de contact ale Primariei Comunei Svinița

Conuma Svinița, Str. 2,   nr. 26, jud. Mehedinți, tel. /fax, 0252 368 407, e-mail: primariasvinita@yahoo.com.

 Persoană de contact: lovanovici Nichita – secretarul primăriei.

Condițiile de înscriere la examen /concurs pentru postul vacant:      

  1. Dosarele complete trebuie depuse până la termenul specificat     
  2. Candidații trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

– să fie absolvent de studii superioare

– să aibă vechime privind activități similare în derularea proiectului

– să nu aibă antecedente penale

– să fie apt din punct de vedere medical

– să aibă cunostințe medii de limbă engleză

– să aibă cunostințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel, Power Point, Internet), postări poze, articole, etc.

– disponibilitate pentru muncă la sfârșit de săptămână

– abilități organizatorice, dinamism, seriozitate, inițiativă, etc

Documente necesare întocmirii dosarului:

  1. Cerere prin care se solicită aprobarea conducătorului unității pentru participarea la concursul organizat pentru ocuparea postului anunțat;
  2. Curriculum vitae;
  3. Buletin (carte) de identitate (original și copie);
  4. Certificat de naștere (original și copie);
  5. Certificat de căsătorie (acolo unde este cazul);
  6. Diplomă ce atestă studiile absolvite (original și copie);
  7. Certificate de calificare, cursurile absolvite – referitor la managementul proiectelor;
  8. Adeverințe, carte de muncă, din care să reiese vechimea candidatului;
  9. Certificat de cazier judiciar;
  10. Adeverință medicală, eliberată de mediculul de familie, care atestă starea de sănătate, respectiv că este apt (ă) pentru angajare ;
  11. Recomandări de la ultimul loc de muncă, din care să rezulte profilul profesional și moral (dacă a mai fost angajat);

Notă :

  1. Candidații care nu au dosarul complet sau nu au depus dosarul în termenul specificat în anunț, nu pot participa la concurs.
  2. Modaliatea de verificare a cunoștințelor și pregătirii profesionale se va realiza prin susținerea a două probe:

– examinarea CV-ului și a documentelor suport

– Interviu

Contestațiile se depun în termen de maximum 48 de ore de la susținerea concursului.

10,487 total views, 2 views today


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.